Eldon är där !
Kom förbi så vi får hälsa på varann .
Vi har "after mäss" mellan kl: 16:00-18:00 på Onsdag och Torsdag med lite tävlingar, giveaways
o "efter jobb dricka" ...
Skicka ett privat meddelande till mej om Ni är sugna på att hänga på under Onsdagen o Torsdagen
så att vi vet hur mycket folk vi kan tänkas att bli.
(eller maila mej : Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.)
Jag är klar för den 6:e. Blir dock på egen tid och enbart för en dag.
Imponerande att hela firman åker Ronnie! Uppskattas säkerligen en hel del av gubbarna.
Jag tänkte först inte åka men sen såg jag att det dels går gratis buss från Malmö och dels hittade jag lite intressant att lyssna på så det blir nog en tripp ändå.
Elkraftingenjör och konsult med specialitet inom Reläskydd, Selektivplaner och Elkraftberäkningar. Även stort intresse för föreskrifter & standarder samt projektledning och entreprenadjuridik.
Elkraftingenjör och konsult med specialitet inom Reläskydd, Selektivplaner och Elkraftberäkningar. Även stort intresse för föreskrifter & standarder samt projektledning och entreprenadjuridik.
Korv, kanelbulle och glass på diverse ställe. Elrätt hade gratis lunchwrap.