Elmässa Kista/Sthlm 24-25 oktober 2012

30 aug 2012 13:55 #1 av Johan Ullberg
Någon som ska dit? Jag kommer försöka hitta tid iaf.

mer info här

/U

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

30 aug 2012 15:34 #2 av Richard
Spara den tiden till något bättre. Den mässan ger 0... Har varit på 2-3 easy-fair.
Det ger mer att träffa besökande leverantörer på grossisten.

30 aug 2012 19:35 - 30 aug 2012 19:35 #3 av Johan Ullberg
Jag håller med om att den inte är den bästa mässan, och vad kan man förvänta sig när det är gratis inträde. Att säga att den ger 0 håller jag dock inte med om, jag (som har varit på en tidigare av dessa) gillar att allt är samlat på en och samma gång, det gör det mycket lättare att jämföra än när man träffar en leverantör i taget och nästan glömt allt när man träffar nästa...

Men visst, hade jag inte hållit till i området hade jag inte tagit tiden att göra en längre resa, så ur det perspektivet faller väl en del utsocknes folk här bort ;)

/U

31 aug 2012 11:19 #4 av Ronnie Lidström
Man vill ju uppenbarligen inte ha besökare från utanför Stockholm eftersom man lagt mässan mitt i veckan?

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

14 sep 2012 08:24 - 14 sep 2012 08:38 #5 av Jörgen Stjernlöf
I år så är ELMÄSSAN större än någonsin och fokuseringen är på NYHETER. Det kommer finnas ett stort nyhetstorg där besökarna får rösta på ”Bästa elnyhet”.

Det är även specialinriktade halvdagar på mässan. EIO:s Elsäkerhetsdag, Fastighetshalvdag och en Arkitekthalvdag. På plats är också Bengan Johansson och Niklas Wikegård, se alla seminarier här >>
www.easyfairs.com/sv/events_216/elmaessa...ia-seminarier_27003/

Även en paneldebatt med de ledande leverantörerna inom LED kan också erbjudas.

Alla aktörer är där, stora som små, och väntar på att ta emot er.

Läs mer om alla utställare och aktiviter på mässans hemsida: www.easyFairs.com/ELMASSAN

Vill du registrera dig direkt gör du det här >> form.n200.com/?s=2101urf3zuky2&check=1

MVH
Projektteamet easyFairs

Sidan laddades på: 0.045 sekunder

Senaste foruminlägg