Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 21 jun 2016 04:58#1av Ronnie Lidström
Ronnie Lidström skrev: Vi har för första gången i Fluxio´s 5 åriga historia tvingats att banna en användare.
Namn: Stefan Ericson Anledning: Otrevligt och aggressivt bemötande mot både administratörer och andra användare.
Han har även tidigare varit tillfälligt bannad i en månad av samma anledning.
Jag har varit bortrest och helt missat detta. Har märkt att han varit lite hetsig och osammanhängande ibland, men var kan man läsa själva inläggen som resulterade i radering? Eller är dessa bortplockade?
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660
Svenne Eriksson skrev:
Ronnie Lidström skrev: Vi har för första gången i Fluxio´s 5 åriga historia tvingats att banna en användare.
Namn: Stefan Ericson Anledning: Otrevligt och aggressivt bemötande mot både administratörer och andra användare.
Han har även tidigare varit tillfälligt bannad i en månad av samma anledning.
Jag har varit bortrest och helt missat detta. Har märkt att han varit lite hetsig och osammanhängande ibland, men var kan man läsa själva inläggen som resulterade i radering? Eller är dessa bortplockade?
Det är inte pga något inlägg på forumet som han blev bannad utan vad han sa till mig privat i sms.
Jag stängde
en tråd här
som inte kom nån vart. Var bara Stefan som pratade med sig själv.
Efter detta fick jag massa sms som blev otrevligare och otrevligare.
Jag bad att han skulle sluta skicka sms men han fortsatte skriva mer och mer och värre hot. Jag var tvungen att blockera hans nummer i mobilen.
Detta är de 6 sista sms'en jag fick från honom innan jag blockerade hans telefonnummer:
Något är dolt för gäster. Vänligen logga in eller registrera dig för att se det.