- Tack mottaget: 82
Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.
![]() | Företagare, Elinstallatör | Björks EL i Skellefteå AB |
Stefan Ericson skrev: Sherlock, när jag såg rubriken, så trodde jag du ville radera mig. Det tog några dagar innan jag läste. Jag varken vill eller har försökt få bort dig här ifrån. Du har kunskap som jag inte har och även om vi har olika syn på saker, så är det fortsatt intressant att höra dina åsikter. Men sandlådenivå är jag rätt bra på. Det finns 3 typer av makt. Beslutande, verkställande och granskande. Du verkar vara i verksällande och jag ligger mer i beslutande och granskande. Men det är långt ifrån alltid som beslutande och verkställande har rätt, även fast dom anser det.
Det här med avregristering är intressant. På 880 gick det att skicka avreg och sedan var dett klart. På 733 gick inte det, då skrev folk telenr, så dom blev totalade. Det fick datorn lida av, varje gång någon skickade ett medelande, måste datorn gå igenom 10000 telenr.
Här tror jag det kan bli problem med nyckel filerna i relations databasen. Om Namnet tas bort, så blir det en massa meddelande utan namn. Om namn och medelande tas bort kan det bli trådar utan innehåll. Och trådar blir konstiga om medelande tas bort.
Så ändra till ditt riktiga namn och forsätt.
Tomas Karlsson skrev: En liten fråga närliggande denna tråd, har inte detta forumet en timeout som låser redigering efter en tid? När jag satt och bläddrade lite ser jag att en användare lämnar en räcka tomma rutor efter sig nu häromdagen. Det ger ju om möjligt ännu konstigare utseende och läsbarhet mot om det bara märks NN och innehållet kvar.
Inte för att jag förstår vad det går ut på att raderas eller radera och det hör inte hit men att behålla sammanhanget i trådarna oavsett ev affekt eller att man slutar vara aktiv tycker jag vore bra.
![]() | Företagare, Elinstallatör | Björks EL i Skellefteå AB |