Warning: preg_match(): Compilation failed: unrecognized character follows \ at offset 24 in /home/mowininf/public_html/components/com_kunena/controller/topic/item/display.php on line 476
I en del äldre diazedcentraler, uppsatta före ca 1960, saknas frånskiljbar nollskena, det som finns är en enda skena som är direkt förbunden med centralens stomme. Ibland händer det ju att man vill komplettera en sådan med JFB, och att det av t ex byggnadsvårdsskäl inte är önskvärt att byta ut hela centralen mot något modernare. Finns det någon gängse och allmänt accepterad lösning för att ordna en separat nollskena i en sådan central?
Was man sich nicht erklären kann, sieht man als Überspannung an.
Kanske finns en lösning, men annars är det ett ökänt problem som i alla de fall jag råkat ut för har inneburit att kravet på JFB medfört ett byte av centralen.
Vad är det för "egenskaper" hos lösningen som du är ute efter? Beroende på hur centralen ser ut och hur mycket plats som finns kan man montera div olika nollplintar av modernt snitt. Vad som skulle vara acceptabelt eller oacceptabelt ser jag inte om man monterar den efter bästa förmåga.
Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/mowininf/public_html/libraries/kunena/external/nbbc/nbbc.php on line 3660 19 maj 2016 11:44#5av Ronnie Lidström
Då får jag tacka så mycket för förslagen!
Preliminärt så gissar jag att 2251064 går lättast att få dit, eller kanske 2246730, i de fall jag har tittat på.
Was man sich nicht erklären kann, sieht man als Überspannung an.