Belysning i Selgas nya fika avdelning

13 apr 2011 19:09 - 13 apr 2011 19:13 #1 av Ronnie Lidström
Använda armaturer
Hide-A-Lite Bright Eye LED E: 74 511 13 (den runda, den fyrkantiga är samma armatur fast x2)

LED-armatur bestyckad med tre stycken Power LED på 1,2W, med linser i PMMA för alternativa spridningsvinklar 15°, 30°, 45°. Armaturhuset är av rent aluminium som strängsprutats och sen formats med CNC maskiner. Ytan är polerad, sedan borstad och försluten med en tunn lack. Ljuset kan riktas 30° i alla riktningar med hjälp av innerringen. Armaturerna passar utmärkt som belysning i tak och fönsternischer i offentlig- och hemmiljö. Ansluts till extern konstantströmskonverter via seriekoppling. Produkterna är CE certifierade och uppfyller kraven enligt gällande standarder. Alla material är av högsta kvalitet och i enligt med RoHS direktivet.








En Selga-säljare som försöker jobba fastän jag släckt ner butiken :stubben:

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

13 apr 2011 19:20 #2 av Patrik Hedlund
Snyggt! Men blir det inte lite mörkt i mitten när spottarna sitter i en cirkel? Fast det kanske finns annan belysning som väger upp? Lysrörsarmaturerna som sitter utanför showroomet kanske? :silly:

//Patrik

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

13 apr 2011 19:31 #3 av Ronnie Lidström
Detta är ju bara ett litet skärmtak mitt i en stor lokal. Så det finns massa lysrörsarmaturer i taket som lyser normalt på dagtid. Detta är mest en demo-grej för att visa LED-spottar.. Inte så att dom krävs för att man ska se kaffekoppen :whistle:

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

13 apr 2011 19:35 #4 av Patrik Hedlund
Hehe Okej, ja jag tänkte mig väl att det var något åt det hållet. :P

//Patrik

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.047 sekunder

Senaste foruminlägg