Jag utvecklar två appar för elektriker (iOS) testare?

Igår 10:44 #1 av Andreas
Hej!

Under de senaste två åren har jag arbetat med två appar för att förenkla vardagen för mig själv och några kollegor.

Den första heter Egenkontroll och är till för att dokumentera och hantera företagets egenkontrollprogram och projekt, med förenklad slutdokumentation. Den riktar sig framför allt till enskilda firmor och mindre företag som kanske inte har allt digitaliserat eller någon administration som hjälper till med pappersarbetet.

Jag har även utvecklat Kabeldim, en app för att planera och dimensionera kablar och skydd.

Egenkontroll finns redan i App Store och Kabeldim planerar jag att släppa inom de närmaste veckorna.

Hittills har jag inte fått särskilt mycket återkoppling, vare sig genom App Store eller direkt via supporten. Därför tänkte jag höra om någon här skulle vilja testa apparna och komma med synpunkter. All feedback är värdefull, både om funktionerna och om något känns otydligt eller saknas.

För att testa behöver du en iPhone eller iPad. Apparna kan även köras på en nyare Mac med Apple-chip. Men jag själv använder det primärt på telefonen när jag är ute.

Skriv gärna här i tråden eller skicka ett meddelande direkt till mig, så kan jag lägga till dig som testare via TestFlight (Apples system för att testa appar före App store) .

Jag hoppas att det är okej att fråga här. Jag har utvecklat apparna själv, ursprungligen för att förenkla arbetet vid de installationer jag utför, och hoppas att de även kan vara användbara för andra.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.037 sekunder