En "vanlig" pappers/plast skarv ju.... Inte så ofta en papperskabel havererar och sker det isnöstorm..då får någon annan ta det, den där oljan blir så seg och jävlig...
Där ser ni även det halvledande skiktet, där när han är försiktig och inte skär utan filar loss det.
Har varit med och hjälpt till och skarvat någon LSP och HSP. Dock minns jag ingen Lera annars är det så man har gjort. Finns säkert lite avvikelser och sånt som vissa företag tycker är bättre sett att göra på eller så lever en del kvar i gamla tider.
Iofs brukar ju svarven vara starkare och bättre än övriga kabeln.
Axcell TT? Mjo vars, det går ju snabbare och enklare än oljekabeln, men det ska vara lite utmaning i jobbet. Så länge jag slipper den danska kabeln är jag nöjd, för det är en tröttsamt styv jävel.
Mätarbussen hade ju inte så mycket att erbjuda på sin hemsida, bara några fåtal bilder. Och bilder på annan personal?
Tobias Karlsson skrev: Axcell TT? Mjo vars, det går ju snabbare och enklare än oljekabeln, men det ska vara lite utmaning i jobbet. Så länge jag slipper den danska kabeln är jag nöjd, för det är en tröttsamt styv jävel.
Mätarbussen hade ju inte så mycket att erbjuda på sin hemsida, bara några fåtal bilder. Och bilder på annan personal?
Den röde danske? Som är solid?
Ja den är ett riktigt bocka-horn...