Man börjar ju känna igen sig lite i reklambilderna från EUU i "Elinstallatören"

29 sep 2011 19:52 #21 av Bo Siltberg
Norge... :rulla:
Röd säger du...jag kommer faktiskt inte ihåg :blush: använder den så sällan att jag faktiskt inte hittade den just nu - ligger nog i en annan väska.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

25 jun 2012 19:09 #22 av Patrik Hedlund
Bilagor:

25 jun 2012 19:47 #23 av Martin
Najtråd och Fk har man ju fått hänga upp ett och annat avgassystem till jobbarpolarna på Deras privata bilar eller någon firmabil då och då :P

Sitter gör det faktiskt rätt så bra. Fan jag nyttjar nästan jag mer knivarna som mejslar eller alround dörröppnare på dörrar i källargångar eller i dörrar utan låsvred mm. och ja stålet är rent ut sagt skit. blir mer som en såg efter ett par månader.

42

25 jun 2012 19:55 #24 av Patrik Hedlund
Kniven använder jag aldrig som mejsel (eftersom att jag alltid har mejslar på mig) och när jag använder den som dörröppnare så gör det ont i kroppen när man hör hur stålet förstörs. Senast idag gjorde jag det.

//Patrik

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

26 jun 2012 04:18 #25 av Martin
Knivar är perfekt till att lossa gamla trasiga över målade skruvar. sen får man leta upp en passande mejsel och slå allt vad man orkar och sen skruvar ut den.

42

26 jun 2012 06:12 #26 av Markus Ågren
VMC-kniven är så mycket bättre än hultafors då den är mindre och smidigare.

Man kan tro att det är en stor hilti-bilmaskin man håller i handen när man ska använda hultafors skalkniv.
Dubbelhölstret tar ju så stor plats och sen blir det en extra vikt att gå runt med och inte smidigt när man måste krypa in i någon trång vind eller liknande:)B)

Markus Ågren

26 jun 2012 15:31 #27 av Patrik Hedlund
Men ack vad skönt det är när man har både elkniv och morakniv på sig och på samma ställe.:tummeupp:
Fördelarna överväger nackdelarna, helt klart!

//Patrik

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

26 jun 2012 15:41 #28 av Mats Persson
Håller med Markus, vmc kniven sitter i livremmen.. hur smidigt som helst...

Elinstallatör ABL
Det jag skriver är mina egna tankar och funderingar...Inte säkert att allt stämmer till 100% ;)

Sidan laddades på: 0.101 sekunder

Senaste foruminlägg