Allt du behöver göra är att svara rätt antal skruv och anmäla dig till nyhetsbrevet för att vinna ett par bilsom hörselskydd.
www.verktygshandlarn.se/page/tavling
lycka till.
En sån där länk går man inte medvetet in på. Känns lite suspekt nämligen. Hade det varit tillsammans med en presentation av företaget så hade det nog känts bättre.
Någon som känner till "Verktygshandlarn"? Aldrig hört talas om det i söder i alla fall.
Personerligen har jag som princip, att aldrig, knappa in adress och personliga saker på internet. Man kan vara tvärsäker på att det kommer en faktura och att man har sammtyct till avtalet.
Jag har, liksom Michell, inte ens klickat mig in på länken. Jag är också en sådan som ganska ogärna klickar på allt möjligt i webläsaren.
Och jag är otroligt mycket emot reklam, så min principsak hamnar nog mest där.
Det var ju faktiskt en ovanligt icke-påträngande (kan man säga så?) reklam . I min evinnerliga nyfikenhet sökte jag upp hemsidan via Google för att se om den var riktig, vilket den var, men jag jag orkar aldrig sådana där tävlingar så jag slutade där...
Jag var också inne och kollade, men hittade inget tele nr och ringa. Då finns risken att någon gjort en kopia på sidan. Jag hörde redan på 80 talet, talas om en verktygs handlare som inte var snövit på den orten.
Hej har läst kommentarerna och kommer skriva en presentation om företaget eftersom vissa är misstänksamma. Vi är ett relativt nystartat företag med liten marknadsföringsbudget och därför anordnar vi tävlingar för att uppmärksamma vårt företag. Vi fokuserar på kvalitetsverktyg, snabba leveranser och god service. Ni kommer varken få någon faktura eller bli "spammade med mail" vi skickar max ut två mail i månaden, vill man är det bara att avregistrera nyhetsbrevet. Vi kommer att ha en ordertelefon på hemsidan men inte just nu. Hoppas ni känner er mer trygga nu och läs gärna om oss på vår hemsida
www.verktygshandlarn.se/page/om-oss
Ber om ursäkt för jag inte gjorde en kort presentation om företaget, men nu har vi lärt oss det. Vi kommer ha tävlingar 1 gång i månaden så kom gärna med feedback och tips. Önskar ni så länkar jag gärna här en gång i månaden för dom som vill vara med. Mvh Verktygshandlarn