Tyckte ju att jag sökte innan jag postade... sorry för det..
Men om jag får fortsätta här... så kan jag nämna att jag i alla fall köpt ovan nämnda signalspaningsmackapär nu
Hann bara testa lite hastigt. Körde in sändaren i ett spänningssatt uttag och lyckades faktiskt lokalisera såväl kabeln (eklk) på stegen som dvärgbrytaren. Men man fick fibbla en del med känsligheten...
Ska leta markkabel imorgon. Får se hur det går där.