Bygga inredning till Caddy

21 sep 2014 13:45 #1 av Farre
Tjena

Får en ny caddy som firmabil om någon månad och har försökt få chefen att pröjsa för sortimo eller modulsystems dubbelgolv med lådor i men får bara att det blir för dyrt som svar.

Så tänkte ge mig på att bygga ett själv.

Någon som har gjort det eller har bilder, mått, vilket mtrl man skall använda m.m

Tips o råd mottages gärna :)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

24 sep 2014 17:24 #2 av Billan
Svar från Billan i ämnet Bygga inredning till Caddy
Tjena!

Håll lite koll på blocket. Kommer upp diverse bilinredningar där ibland har jag sett till ett lite lägre pris.

Sen kan jag tipsa om Biltemas ip-klassade led-lister (finns i båtavdelningen) . Jag har limmat upp 3st i Mitt skåp (kör transporter).. KANONLJUS! :tummeupp:


Har för mig de fanns en tråd här på fluxio förut gällande hur de såg ut i skåpen i allas bilar....?
Följande användare sa tack: Farre

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

28 sep 2014 02:36 - 28 sep 2014 08:32 #3 av Ivar Ryding
Den tråden handlade om hur bra ordning man hade. Eller snarare, hur bra oordning man hade ;)
Följande användare sa tack: Billan

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

28 sep 2014 07:14 #4 av Rikard Ågren
Jag skulle nog nöja mig med ett hyllsystem istället för att bygga ett eget dubbelgolv. Klart det går att göra, om man inte har något roligare för sig på fritiden

Finns nån bild på min Caddy med Sortimogolv i den där tråden nånstans. Mycket bra grejer

Projektledare el, styr och automation

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

05 okt 2014 19:42 #5 av Frodig
Svar från Frodig i ämnet Bygga inredning till Caddy
Man kommer ju ganska långt bara att sätta in 3 st öppna lådor längs med vänstersidan, behöver inte kosta mycket mer än runt 2500 kr i materialkostnad för nya grejer.
Finns en hel del beggat på blocket också, har du tur kan du ju hitta nåt som suttit i en Caddy innan, då passar det ju rakt i :)

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.052 sekunder

Senaste foruminlägg