Vilken apparatserie föredrar du? Eljo Trend? Exxact? Elko?

12 nov 2011 17:41 #1 av Ronnie Lidström

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

17 nov 2011 21:41 #2 av Svenne Eriksson
Om man är så gammal och mossig att man saknar facebook, kan man rösta här då?

Jag röstar på Eljo Trend ;)

Hur är ställningen i denna omröstning? Går inte ens se omröstningen utan att logga in där

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

17 nov 2011 21:50 #3 av Tobias Karlsson
De däringa Schneider Exxact (Stavning) får min röst iallafall...
Vi grönmossiga röstar enbart här inne =)

/Linjemästare Karlsson

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

18 nov 2011 04:56 #4 av Rikard Ågren
Jag röstar också på Exxact

Projektledare el, styr och automation

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

22 nov 2011 20:01 #5 av Ronnie Lidström
Lägesrapport hur ställningen är just nu:
  1. Schneider Exxact ligger etta med 14 röster
  2. Schneider Eljo Trend ligger tvåa med 11 röster
  3. Elko Plus ligger trea med 7 röster
  4. Elko RS ligger fyra med 2 röster

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

22 nov 2011 20:08 #6 av Patrik Hedlund
Ursäkta, jag har svårt att läsa, men hur många röster hade RS fått, sa du? ;)

//Patrik

Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.038 sekunder