Jädraås kraftstation

27 aug 2012 21:00 - 27 aug 2012 21:01 #1 av Patrik Hedlund
Här kommer en liten video på en generator i drift vid Jädraås kraftstation i Ockelbo.
Det förunderliga med den är att det står 400V på märkskylten. HUR KAN DET STÅ 400V??
Borde stå 380V.



Slänger upp några andra bilder också.









Mvh
Patrik Hedlund
Bravida Hudiksvall
Följande användare sa tack: Peder Myrne, Per Wendt

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

28 aug 2012 17:51 #2 av Tobias Karlsson
Angående 400V. För att den kanske leverade 400v som med spänningsfall blev 380 vid appareterna?

/Linjemästare Karlsson

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Sidan laddades på: 0.250 sekunder