Apple är väl ett av få företag som inte säger ett knyst innan produkten är helt färdig för leverans
Jag har iallafall beställt ett antal Exxactapparatet nu till en badrum. Komplettering nästa vecka - ska bli intressant! Såg att även lamputtag för väggmontage även ingår i serien. Takbrickorna är dock de gamla
Jo det kan stämma..
Men jag hade en telefon från SE innan och den var inte färdig, stängde av sig hela tiden tills de fick fram en uppdatering.. skandal
Elinstallatör ABL
Det jag skriver är mina egna tankar och funderingar...
Jag måste säga att jag föll för Exxact vid första installationen. Mycket smidiga att installera och jag gillar det lite maffigare utseendet.
Gillar speciellt att metallramarna hade urspårningar så att de passade i varandra som pusselbitar vid kombinationsmontage vilket gjorde det busenkelt att få perfekt. Och de nya hävarmarna var så bra som de påstod
Rikard Ågren skrev: Jag måste säga att jag föll för Exxact vid första installationen. Mycket smidiga att installera och jag gillar det lite maffigare utseendet.
Gillar speciellt att metallramarna hade urspårningar så att de passade i varandra som pusselbitar vid kombinationsmontage vilket gjorde det busenkelt att få perfekt. Och de nya hävarmarna var så bra som de påstod
Snyggt! Härligt att höra att det är bra! Jag har fortfarande inte testat Exxact, blivit Trend av olika anledningar, men då låter det ju lovande i alla fall.
Jag tycker att de är snygga!
Angånde urspårningarna i metallramen, hur ser de ut? De är väl inte som ELKO RS som har en pig som sticker ut och en urspårning? För de är ju värdelösa, går inte att lägga vattenpasset på ramen.