Husnummerskylt

18 sep 2015 19:07 #1 av Ronnie Lidström
Någon som vet vad detta är för armatur och var man kan köpa den?

Var svårt att fota kvällsbilden på avstånd med mobilen. Ser bättre ut i verkligheten. Tycker dom var rätt snygga. En förening som satt på sina hus och en annan kund som är intresserad..

Fil bilaga:
Företagare, Elinstallatör Björks EL i Skellefteå AB
Bilagor:

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

19 sep 2015 03:55 #2 av Richard
Svar från Richard i ämnet Husnummerskylt
Snyggt.
Även jag är intresserad nu.

19 sep 2015 17:47 #3 av Markus Ågren
Svar från Markus Ågren i ämnet Husnummerskylt
Jag fattar det som att det är bakljus. alltså ljus som kommer bakifrån och lyser runt den.

Jag hittade ingen prefekt lösning men hittade ett danskt företag som gör siffror med belysning. Det företaget verkar vara ett bolag som gör reklamskyltar och företagsskyltar. Kan inte vara så att man har tagit hjälp av en skylt leverantör som gjort siffran. För de brukar idag montera in olika LED dioder (lister eller moduler).

Markus Ågren

20 sep 2015 08:41 #4 av Marcus Johansson
Svar från Marcus Johansson i ämnet Husnummerskylt

Markus Ågren skrev: Jag fattar det som att det är bakljus. alltså ljus som kommer bakifrån och lyser runt den.

Jag hittade ingen prefekt lösning men hittade ett danskt företag som gör siffror med belysning. Det företaget verkar vara ett bolag som gör reklamskyltar och företagsskyltar. Kan inte vara så att man har tagit hjälp av en skylt leverantör som gjort siffran. För de brukar idag montera in olika LED dioder (lister eller moduler).

Tänkte precis samma sak. Hör med närmaste skyltmakare om inte dom kan göra dom.

20 sep 2015 10:17 #5 av Lars Blomkvist

Den som inte söker finner inga svar :) ibland

20 sep 2015 12:37 #6 av Markus Ågren
Svar från Markus Ågren i ämnet Husnummerskylt

Lars Blomkvist skrev: www.danskerhvervsbeklaedning.dk/bearbejd...9/sider/299_16_5.htm

Typ liknande

Ja det var den jag hittade också, min tolkning var att det var ett företag som gör reklamskyltar. Så ett företag i sverige och mer lokalt borde kunna göra det också. Samt kanske mer ekonomiskt.

Markus Ågren

Sidan laddades på: 0.156 sekunder

Senaste foruminlägg