En säljare på Ahlsell (som är för lat för att själv registrera sig på fluxio) mailade mig denna bilden och önskade att jag la upp den här i hopp om att någon skulle känna igen den. Information om den är önskat, t.ex. fabrikat och modell.
Ja, antagligen. Jag vet inte bakgrunden till detta alls, men troligtvis så står det väl inget på den eller så sitter den kanske väldigt svårt till så att elektrikern helst inte vill lägga tid på att både klättra upp och kolla för att beställa och sedan igen dit och byta/komplettera.
Svårt att säga vad det är för fabr. Vet man inte bakgrunden om vart den är köpt finns det ett stort antal leverantörer att gå igenom. Vi har över 2 hyllmeter med produktkataloger från olika armaturtillverkare/leverantörer.
Är den köpt via el-gross minskar ju antalet rätt kraftigt, men är den vald av arkitok, eller jag menar arkitekt så har man att göra för att hitta rätt fabrikat.
Som sagt det finns bra många levernatörer, men om det finns ungefärlig års modell? Finns det ingen beteckning på skenan, det kan ju vara sån tur att det är samma leverantör:)