Jag har ingen aning om vad det kostar för en "ensamskuttare" att vara med i EIO. Men jag tror avgiften är baserad på hur många anställda man är samt omsättning? Kanske nån annan har bättre koll på.
Det är rätt bra rabatter på om du ska köpa bil, drivmedel, mobilteleabb, försäkringar osv.. Och så är det en trevlig fest varje år på årsmötet. :tummeupp:
Hej Pelle
Tycker att du tar kontakt med någon av våra företagsrådgivare ute i landet så skall dom hjälpa dig med dina frågor.
Du finner oss på
www.eio.se
.
Som Ronnie säger så finns flertalet avtal om olika förmåner att tillgå vid ett medlemskap. Medlemskapets kostnader är ofta insparad om man tar till vara på möjligheten att använda våra rabattavtal och andra hjälpmedel som mallar, litteratur och avtal.
Jörgen
Jörgen Wikström
Företagsrådgivare
Last edit: 26 maj 2011 10:28 by Ronnie Lidström. Orsak: hade smygit in sig en punkt i länken så den ej funkade
Har inte hänt mycket alls på den fronten! Ska ringa EIO samt snacka med en konkurrent/kollega i branschen som just gått med och höra vad han har att säga om saken!
Raportera här när du kommer fram till nått, har också funderat på om jag skall gå med eller inte sen jag startade. Är lite nojjig att det bara blir yterligare en fast månadskostnad, tycker inte man gör annat än betslet massa avgifter till höger och vänster
Det är roligt att Ni är intresserade av att bli medlem i EIO.
Vad det gäller kostnaden för ett medlemskap beror lite på företagets storlek och verksamhet.
Kostnaden för medlemskapet räknas lätt hem om man är en duktig och aktiv medlems som använder våra rabatter och förmåner inte minst på drivmedel, försäkringar bilförsäkringar och utbildningar.
För en ensamskuttare är det oslagbart att vara med i EIO för Ni kan aldrig förhandla samma priser som vi gör åt alla våra c:a 2600 företag runt om i Sverige.
Riktmärket kan man säga är 5-6000:- för ren medlemskap men räknar man av de rabatter som följer med brukar kostnaden bli 1-3000/år
Hör av er till våra rådgivare för en mer exakt beräkning.
Hej Richard
Jag tycker att du tar kontakt med mig eller någon annan på EIO så får vi titta på just ditt företag och hur det ser ut hos Er.
På rak arm så brukar det inte kosta något i slutändan om man låter oss hjälpa till med att utnyttja våra avtal på alla de leverantörer som passar in på din verksamhet.
Vidare så får man massor av tipps, mallar m.m som man annars skulle sitta själv och knåpa ihop, nu kan man i stället utföra fakturerat arbete på dessa timmar.
EIO som organisation ger en enkel och bra möjlighet för en god affär.